Arrabona Rally Club

"Rally vagy semmi!"

Bejelentkezés

Übersetzer

Üzenőfal

Kapcsolás ki/be Vigyorok Történet GYIK Kide Chat
lgazdik: Sziasztok. Nincs esetleg infó a következő várható versenyről? Időpont, várható helyszín, stb?
Remus: Felkerült honlapunkra a friss versenykiírás, valamint a nevezési lap, illetve beindítottuk az előnevezést a C.T.R.B. 2015 - 3. Fenesi Autóüveg Kupára!
Torrente: Kedves Versenyzők ! Ne várjatok az ONLINE nevezésre mert a kiírásban leírtak szerint csak hagyományos módon lehet nevezni !!!
oldp: Sziasztok! A módosított versenykiírás holnap jelenik meg, figyeljétek a honlapot és a facebook-ot!:)
Remus: Sziasztok! Szombat fél 4-től biztosítunk korlátozott számban (20 jármű)
Écsen is őrzési lehetőséget! Részletek az 1.sz.VHUT-ban, ma este!
Remus: Beindult az előnevezés az 1. futamra!
Remus: Felkerült az ALAPKIÍRÁS tervezet honlapunkra, valamint az UG 1-2 csoport tiltott gumi listája, továbbá frissült a versenykiírás.
Remus: Sziasztok! A héten történt, MARB kategóriákat érintő nem várt változások
miatt az RSB csak a napokban tudja jóváhagyni a kiírásunkat.

Az időtervet elfogadták, a kiírás is rövidesen látható lesz, úgy hogy:
ÜSSÉTEK A VASAKAT!!
Bogesz
Tüsy: Miután kikerült a 2sz végrehajtási utasítás az összes többi infó csak az archivumba volt elérhető, egészen tegnap estig, amikor szóltam utána megváltozott a helyzet, hogy ez paranormális tevékenység volt, vagy javítva lett, az kizárt dolog mert az én nem tudhatom!
Remus: Tüsy: Ne haragudj, de konkrétan nem értem a problémád. Aktuális versenyre kattintva az jön be, aminek kell.
Tüsy: Köszönöm a gyors reakciót!
Legközelebb előbb jelzem a gondot! ;)
Tüsy: Valaki kattintson már az aktuális versenyre legyenszíves!!
Mit látunk, hogyan közelíthető meg a pálya mi a rajtsorrend, mikor kezdünk???
Értem én, hogy archivum, de ugyan már!! (?)
Babor: Shakedown nem lesz, így 8:30kor rajtol a GY1.
DominX: Sziasztok! Most akkor 8:30-kor, vagy 10:00-kor lesz a rajt!?
Bogis: De az is igaz, ha átszámolod, sehogy nem végzünk ennyien 17 óra előtt, főleg ha még csúszás is lesz.
Bogis: Csatlakozom az előttem szólóhoz! Szerintem is nagy kár lehúzni a bemelegítőt, főleg hogy sokan csak ilyen alkalommal tudnak egy jóízűt autózni, még ha nem is versenytempóban!
Ferenc: Sziasztok! Valahogy nem értem ezt a shakedown lehúzását!! Nincs több nevező a tervezettnél és a sötétedés is kiszámítható volt. Mi pont ilyen plusszok miatt neveztünk! Persze megyünk csak kicsit rossz szájízzel.
Bogesz: Sziasztok! Pályazár vasárnap 7:30! :D
rallyeman: A pályazár engem is érdekelne?! Köszi előre is!
rubigabi: Hlis. Vasárnap pályazár mikor lesz? :P
Gyula: Sziasztok, érdeklődnék,hogy egy telefonszámot tudnátok esetleg adni mert mailon nem igen tudok kommunikálni. Én vagyok az a mozgáskorlátozott Lábatlanról aki egyedüliként indulni akarok rallyban. orvosi megvan autó épül mnasz és FIA eddig azt mondta semmi akadálya tiszteletbeli tagként mehetek mjd versenyeken. Ezzel kapcsolatban szeretnék beszélni veletek, hogy milyen kritériumokkal mehetek a ti versenyeiteken.
Köszönöm

Gyula
06204983988
Bogis: Megvan, köszi....
Bogis: Hol lehet letölteni a nevezési és gépátvételi lapot?
Bogis: Sziasztok!
oldp: természetesen a lábatlani futam is beletartozik a pontozásba, ahogyan a kirásban is van (1,5x szorzó).
oldp: Sziasztok,
incze1003: Bogesz Úr a Lábatlani rally beletartozik az éves pontozásba még vagy már nem ??? :D Kösszi
Bogesz: ÜSSÉTEK A VASAKAT!
Bogesz: Sziasztok! Örömmel értesítelek Benneteket, hogy nov.22-23-án lesz a következő, záró futamunk a Bajna-Lábatlan (10,5km aszfalt) szakaszon!!! :D :D :D Részletek hamarosan!
tomika2101: Valaki tudja a Lengyel Gábor számát??
van nálam egy kerékagy amit szeretnék visszajuttatni neki!
Virág Tamás
hbandi: Üdv, Pályarajz és rajtlista mikorra várható? Ha van igény rá most is összedobok egy szurkolói füzetet :)
rallyeman: Szintén kösz Bogesz!
rubigabi: Köszi Bogesz.
Bogesz: Sziasztok! Vasárnap 7:15-kor lesz a pályazár! :D
rallyeman: Sziasztok! Ez engem is nagyon érdekelne, hogy mikor lesz vasárnap pályazár? Előre is köszönöm!
rubigabi: Hali. Vasárnap mikor lesz pályazár?

Csak a regisztrált felhasználók küldhetnek üzeneteket, regisztrálj vagy jelentkezz be

Eddigi rendezvényeink

  • 2. Alexovics Szlalom Kupa
  • 2. Alexovics Szlalom kupa
  • image
  • Camelot kupa
  • Söpte
  • 3. Alexovics Szlalom Kupa
  • XI. Horváth Boci Rally
  • Szent György Havi Rally
  • Alternatív hajtású járművek versenye
  • 3. Alexovics Szlalom Kupa
  • Aka-Ácsteszér

Reklám

Taylor Team

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=SOccaAFJfzg

 

Jelmondat:

" Végy egy erős motor, akassz rá négy kereket, és te győzöl! " Enzo Ferrari

Felállás:

Szabó Zoltán Junior - sofőr

Szabó Zoltán – navigátor

Pokovics István - főszervizes

Leírás

A csapat ötlete elég korán megszületett. Még a Szimulátor versenyzés világában kezdtünk, természetesen Apa-fia felállásban ott is.
Több szimulátor illetve játékban is megfordultunk mielőtt a valódi verseny autókkal barátkoztunk volna. Formula 1, Rally, Túraautózás mindegy miről van szó, amit lehet mindent kipróbáltunk.
Csak pár ezek közül:
Iracing
Live For Speed
Race és GTR sorotatok
Illetve rengeteget versenyeztünk online több játékkal és szériában. Ezek közül talán az AsRacing volt a legkomolyabb kihívás. rFactor alapú Formula 1-es modifikációval megy a bajnokság minden évben az aktuális mod és pálya csomaggal, teljesen segítségek nélkül 100% versenytávval, az FIA szabályzatának egy a szimulátorra transzponált szabályzattal. Ha valakinek van kedve kipróbálni:
www.asracing.hu
Illetve talán az egyik leghíresebb Formula 1 liga Magyarországon:
www.maszosz.hu F1RFT liga
Ezekkel a tapasztalatokkal vágtunk neki a valódi versenyzésnek, ami elég hosszú idő alatt jutott el oda, hogy saját autóval és lényegében csapatként veszünk részt a versenyeken. Az első években a havi 2-3 gokartozás teljes mértékben kielégítette az adrenalin és gumiszag iránti függőségünket. Eközben mint az őrültek napi 24 órában rally/formula1/wtcc/stcc/és persze egy kicsit később Michelisz Norbis futamokat/összefoglalókat néztünk. Hiszen az autókból a zajból sosem elég! Majd eljutottunk oda, hogy a gokartnál igenis van jobb móka, és az első komolyabb próba 2009 nyarán meg is történt.
Az FRT rendezésében lezajlott versenyen ami egy Mini Rally volt, a Radó Sport jóvoltából kipróbálhattunk egy 1.6vti Honda Civicet, ami ekkor feltűnt, hogy nem voltunk rosszak elsőre. Nem voltunk nagy Schumacherek, de sok rutinos versenyzőnél gyorsabbak tudtunk lenni, és itt jött az igazi mérgezés.
2 hónapra rá kipróbáltunk egy N-es Mitsubishi Evo X egy Subaru N14-et, és egy BMW E30 Rallycross autót, a SióRally jóvoltából. Majd ezen tapasztalatokból kiindulva úgy gondoltuk, hogy belevágunk, és saját autóval neki kezdünk.
Sok nézegetés, tanakodás, méricskélés, nézegetés, keresgélés, és fej vakarás után megtaláltuk az első versenyautónkat.
Ez egy Renault 5 GT, 1.7 literes motorral, illetve mi eleinte azt hittük kicsit több lóerővel, de mára már nyilvánvalóvá vált hogy 150LE-re megtuningolva.
Az autónak mi voltunk/vagyunk a 2. gazdái. Sokat küzdöttünk vele, eleinte nem feküdt nekünk a beállítása, nehézkes volt vele versenyezni, de szép lassan hozzászoktunk. Más (volt) mint egy átlag első kerekes. Sosem csúszott meg az orra, minden alkalommal a hátára kellett figyelni, de mindemellett hatástalan volt a tökig húzott kézifék. Az autóval 2009-ben kezdtünk egy FRT versenyen ahol egyből a középmezőnybe ugrottunk az abszolútban.
Majd ezek után a teljes 2010-es évet végig versenyeztük vele az Arrabona Rally Club 2010-es CélTrans Bajnokságában. Minden futamon a kategória első 6 helyén végeztünk de dobogót egyszer sem sikerült szereznünk. Amikor már úgy nézett ki, hogy végre sikerül, akkor mindig jött a gikszer. Mondjuk nyomás alatt nem teljesítettünk túl fényesen, nem igazán találtuk a határokat.
Majd eljött a 2011-es év amikor is egy új családtag érkezett. Ez egy Reanult Megane coupe volt egy 2literes közel 200Le motorral, ami a gyári Williams tuningal rendelkezett. A mai napig ő van ütve vágva, és reméljük még sokáig lesz is! 

A 2011-es év során csak két futamon nem sikerült dobogóra állnunk. Az első Nagyvázsonyi versenyen, és az utolsó murvás, Söptei versenyen. Az év végére így 3 dobogós hellyel, 2db 3 hely, és 1db második hellyel, a kategóriaösszesítésben a 3. helyen sikerült végeznünk, illetve az évről-évre megrendezésre kerülő Campus Kupán, Győrben az 1. helyet sikerült megszereznie a csapatnak.

A 2012-es évadnak új felállásban vágtunk neki. Kíváncsian várjuk mi lesz a vége…


Díjak:
2010:
Campus Kupa N4 2. hely Szabó Zoltán Jr. - FIAT Bravo SX 1.6


2011:
Campus kupa A3 1. hely Szabó Zoltán – Szabó Ágnes
A.R.C. - Ják-Szombathely - A4 2. hely Szabó Zoltán – Szabó Zoltán Jr.
A.R.C. - Rábaring fesztivál - A4 3. hely Szabó Zoltán – Szabó Zoltán Jr.
A.R.C. - Rábaring éjszakai verseny - A4 3.hely Szabó Zoltán – Szabó Zoltán Jr.
A.R.C. - 3. hely a Bajnokság végén Szabó Zoltán – Szabó Zoltán Jr.

Honlap

http://www.taylorracing.fw.hu

Facebook URL: www.facebook.com/taylorracingt

Illetve itt is elérhettek minket:
- www.facebook.com/huntertaylorTRT
- www.facebook.com/agnes.l.szabo



Szponzorok:
www.bitbolt.hu

www.metabond.hu
www.minalko.hu

www.fonixtuning.hu

Támogatóink

  • Győriek.hu
  • RÁBA Járműipari Holding Nyrt.
  • Győr Plusz TV
  • Céltrans 97 Kft.
  • Metabond
  • BMRstudio.com
  • Galgóczi Autó Kft.
  • Alexovics Kft.
  • DuEn RALLY oldala
  • Innovatív Group
  • GRANDE-CAR-CENTER AUTÓSZERVÍZ
  • Alfa-Girod Forgalomtechnikai Kft
  • BEPE 2004 Kft.

Facebook

Arrabona Rally Club Facebook oldala